Back to school

Så var jag klar med Värmdö för den här veckan. Imorrn ska jag tillbaka till skolan för nagelkör i 2 dagar. Är INTE sugen! Framför allt inte på kollektivtrafik. Men det är bara att bita ihop, efter dessa 2 dagar är jag skolfri fram till provet 20 juni!

Fick en glad överraskning när jag kollade på schemat idag. Det ser ut som jag är ledig hela veckan innan resan oxå, GUD va skönt att slippa jobbet. Är schemalagd 6 av 7 dagar veckan nu under mars igen. PALLAR INTE! Inte  konstigt man blir less liksom... Så påsk o första veckan i april blir det naglar för hela slanten!!

Det var köer som tusan på e4an i morse. 2 kroknäsor som åkt ihop fast det inte var en repa på någon bil. Tror ni inte de står i vänsterfil, lutade mot varsin bil och röker en varsin cigg... MITT I MORGONTRAFIK. Jodå, en hagelbössa hade suttit fint. Nej just ja, sånt får man inte skämta om, kan ju misstolkas! SD

Nähepp... nu ska jag sussa!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0