Gud hör bönen

JAPP. Matförgiftningen efter musslor på favvisrestaurangen= magsjuka och diet!!! Ikväll åt jag för första gången sen i lördags och det straffade sig direkt med planetens illamående och magont. YES!! tänker jag då... :) Tavlan och jag hade ju en deal på att gå ner 5kg var till GranCan. Med rymddieten och magsjukan nu så är han klar... Inte jag :) Jag gick ner de 5 typ första veckan med GI...sen stagnerade det och sista tiden har jag skitit i det rent ut sagt... BAD GIRL! Nåja, nu är vi on track igen... kämpa rå!!

På tor kommer Sanna min babe på nagelfix och skitsnack, YAMMIE!! Det var alldeles för länge sen!!! Ena syrran sa till mig för ett tag sen att hon nästan önskat att vi stannat i frankrike för vi hade mer kontakt då. SANT. Fasen det enda jag gör är ju att jobba. For what?

Innan jag blev kalassjuk i helgen så åkte jag på en liten shopping tripp. Det var en trevlig idé från mig själv till mig själv. Kom hem med snygga klänningar, leggings, skor och bikini. Bordsskiva och ben till nagelbord oxå och Sixten fick nya bajspåsar med döskallar på :)

Näe, hemmafruarna kallar!

Tjipp

(En bild på de senaste naglarna jag gjorde... här har du att se fram emot Sanna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0