Still here, still alive

Dags för en liten update igen da. Dagarna vara svishar förbi. Är på bokningen på Värmdö nu tis-tor så det blir långa dagar. Nu har ju jag en raket bil (spruttibangbang) så jag kör ju på 60 min, 70 min när det är köer mellan sollentuna-ks :) En baggis alltså :D

Har jag berättat om HS diet? Han går en 7 dagars RYSK RYMDDIET. HAHAHAHAHA Han får typ inte äta nåt. 1 kopp kaffe och en rostad brödskiva till frukost. 1 tomat, 1 mandarin och grönsallad till lunch. 100gr skinka och 1.8 dl yoghurt till middag. I övrigt vatten. THATS IT! Typ så ser det ut med lite variation. Igår tex fick han bara dricka 1 kaffe till frukost utan bröd. Han har huvudvärk och feber nu, började dieten igår. Men så kan man visst gå ner 8kg på 1 vecka så det är väl värt det, ELLER?? XD No need to say more. But will can move mountains!

I helgen gjorde jag ju naglar. 5 timmar i lördags, 3.5 i söndags. Har fått förfrågan om 1a återbesöket nu så det rullar på...

Sixten är hårig och less. Satt och klippte nyss med saxen. MÅSTE boka tid hos trimmern alt köpa ny trimmer. Men det tar ju sån tid. Både att få en tid och att klippa med den pälsen han har nu.

Hett tips har jag ett oxå. De serverar just nu Moules Frites på Båthuset i Sigtuna. Ca 150:- per person. SJUKT GOTT! Fransk rätt, musslor och pommes frites. J'adore!!!!

Tack kussen för att du håller intresset vid liv. Ska nog rikta den här bloggen till dig :)
Tack Sara för peppen, jag får väl hålla updateringarna on a regular basis :D

Over and out, börjar 8 imorrn!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack tack, gör det ;-)

Vi kanske syns nästa vecka, när mamma fyller år? Eller nåt?

Kram

2010-03-10 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0