Upp och ner...

Känns allt just nu. Så mycket för den taggen och motivationen att blogga... Men inget ont som inte för något gott med sig = Jag är snart tillbaka!!
Var på bankett med Uppsala Basket i torsdags. Åt god tapas, drack gott vin i gott sällskap. Vann lite golfprylar på lotto och blev inbjuden till tjej hockey!
I fredags hade jag kaos på jobbet. Det var helt hysteriskt. Hade tänkt slutade tidigare för att ta farväl av farmor och farfar innan jag var bokad som funktionär på basket. Det sket sig. Fullt ös på basketen, stod i kiosken när jag inte tittade på matchen vilken för övrigt var suverän och vi vann med över 30 poäng! Ner på stan med syrran. Mötte ett par tjejer jag träffat på Metal Town i somras i Göteborg. Vad var odsen för det? Kul iaf.
I lördags skulle jag hämta Sixtens nya klippmaskin mm under dagen. Sedan i söndags var det dags för fotbollskval igen. Precis när jag kommit dit får jag sms från pappa att farmor och farfar gått bort, båda två samma dag.
FAN kände jag då och känner än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0