Träna, jag, idag?

Måste bara kolla. Sa jag igår att jag skulle träna idag?
Jag ljög!
Idag åt jag en bra frukost och en bra lunch. Låg på kan man säga. Sen så kom Emelie med en vanliljbulle med mormorshosta, socker och kokos på. Det var för att samla pluspoäng sa hon och serverade kaffe till. Ska man svika en snäll kollega i tron att man ändå kommer gå ner i vikt när man vet att man ändå inte gör det?
Nej.
Tänkte väl det.
Så när jag kom hem för en stund sen, vrålhungrig så åt jag en halv kekchoklad också. Jag hade ju ändå gått en prommis med Sixten innan. Alltid nåt.
Om jag skriver såhär ett tag till så kanske jag känner mig tvingad att gå ut och röra på mig. Eller iallafall hoppa hopprep och göra plankan. Man vet ju aldrig. Testa duger.
Jag tittar på Glamour oxå. Det har de senaste två veckorna blivit min ursäkt att inte träna. När det är slut har jag bara en halvtimma på mig fram till True Talent och den halvtimman hinner jag ju inte träna mycket på. Sen ska ni se, från 20.00 är tv tablån full av intressanta program, alltid kan jag hitta nåt, Schack-VM tex. Säkert jätteintressant!
Det här känns mer som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0