Benhinnor eller muskler?

Sitter och surfar runt på vadmuskler och benhinnor. Jag har tydligen inget liv idag. Har fått fram så mycket som att mina besvär tycks komma från för kort vadmuskel eller träningsvärk i smalbensmuskeln. Jag har ALLTID tränat på ett eller annat vis och tycker mig känna skillnad på benhinnor och framsida muskel. Mina 5 träningspass och 2.5 mils löpning vecka 1 var i överkant, jag vet, det är svaret på den frågan. Så har vi då den korta vadmuskeln. Vaderna är det enda jag med alla säkerhet kan säga att jag vet hur man stretchar, tillika den enda kropsdelen jag någonsin och för alltid stretchat ordenligt. Hur kommer det sig då att det är det jag har problem med??? I fatt nada. Imorrn ska jag stretcha som FAN INNAN jag går ut och springer. Men alltså, jag har sprungit typ 1 ggn på 3 v nu och vaden gör ont as we speak, kan man vara så o-stretchad?

Fråga nr 2: Kan man vara så jävla ointressant och patetisk en lördag kväll att man en ställer sådana frågor?

SVAR JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0