Bikini

Hittade en supersnygg bikini häromdan, försökte hitta en bild nu men finns ingen. Saken är att den kostar över 600sek. Jag har ALDRIG betalat mer än 200kr för en hel bikini, det är samma sak med jackor och sånt normalt sett för mig. Jag vill aldrig använda sakerna mer än en säsong iaf så varför köpa dyrt när man kan köpa nytt? Dessutom är jag sjukt bra på att fynda. Förra året köpte jag flertalet bikinidelar som matchas och skapar hela bikinis som ingen annan har, flera är ännu inte använda. Men den jag såg häromdan var ju bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ grym. Frågade Himself och han sa: köp. Gillar du den så är det väl bara att köpa.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Nu ska jag ta mitt snortjocka huvud med onda bihålor och allt och ta mig iväg till jobbet.Jobbar 15-23 och har en jumbo grupp på ankomst. SÅDÄR kul om jag ska vara ärlig.....

Nu får jag springa så jag inte missar bussen!!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0