Dystert

Jordens dunderförkylning med feber, hosta och huvudvärk. Regnet faller non-stop, himlen är vit. Himla muntert or not. Ont i hela kroppen och lusten försvann utan så mkt som en pust. Har suttit på baken, bakåtlutad i fåtöljen hela dagen och tittat på webb-tv, snytit mig och druckit treo. Bara att gå på toaletten är en insats utan dess like. Nu är det snart dags för hunden att gå ut igen. På med gummistövlarna och kör bara. Ju snabbare man går ut desto snabbare kommer man in. Ett litet ljus i mörkret är att hunden hatar regn så det går undan!

Ikväll blir det Himselfs hemgjorda Tiramisu som födelsedagstårta då han fyllde år igår. Jag jobbade ju då och han var ute på middag med kollegor från Grenoble.

I övrigt är humöret lika dystert som vädret och förkylningen. Ganska skönt det oxå. Jag sitter här på mitt åskmoln och bara stör mig på allt och alla. Snacka om liv, haha. "Åh, vilken tönt, Åh, vad han sjunger dåligt, Åh vilket dåligt väder, Åh vad hon är falsk, Åh, vad han är pinsam, Åh vad dåligt gjort" Jag har tittat på Sthlm-Arl, Singing Bee, Sjukhuset, 90210 mm. GREAT en dag som denna! Det bästa med att ha en sån munter dag är att "It can only get better"!!

Ha en fortsatt bra påsk min vänner!!

Kommentarer
Postat av: Frieda

"Shit va kul det ska bli att komma hem till Frieda & Tryggve" Jarå, tänk om nu för fan, snart är du hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puss

2009-04-10 @ 20:40:54
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0