Happy

Jag är happy idag. Har haft en bra dag om än vääääldigt stressig! Har jobbat 9-18 och jobbat non-stop, precis som jag vill ha det. Det är det jag älskar med hotellbranchen,  många bollar i luften. Fick 100 spänn igen av en gäst idag. Vi hade fullt igen och han kom med en brud vid 15.30 tiden, bånka bäver rum såklart. Jag gav han ett rum trots att vi hade fullt och för det gav han mig 100 spänn. Jag sa att 17.00, då måste ni ut. 16.15 var det borta!! DESPERAT? Så är det ju tydligen i det här landet. Nåja, 2 likadana rum till (jag sålde och städade alltså 3) och jag har alltså åt arbetets vägnar gått sålt 50 rum istället för 47 idag, BRA ALEXX!!

Sen kom Himself och hämtade mig och vi åkte hem och gick en 1 timmes promenad med Sixten, han tyckte det var varmt! 20+ och sol, underbara sommarväder. Folk går i t.shirt och klänning. Allt är grönt och blommar. Tom Sixten snorar av pollen!

Himself har fått bud nr 2 från sverige idag, vilket det ser ut som han tackar ja till. Dock får han inget skriftligt förrän i mitten av Maj så man ska ju inte ta ut det säkra före det osäkra. ELLER JO FÖRRESTEN DET GÖR JAG, HURRA HURRA!! Han har dessutom sagt åt sin chef att han vill sluta närmare slutet av Juli så det verkar vara i sin ordning. Hej Sverige!!

Nähepp, dags att dra igång kokvattnet, bli majskolvar idag igen, Himself ville inte ha sina så jag får äta upp de!

Goddagens!!

Ps. Förkylningen har inte på nåt sätt gett sig förutom febern, snorar och jävlas, hör typ nada, men nu jävlar ska skiten ut för jag TÄNKER börja träna så smått igen... har gått 1 mån nu and it kills me Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0