Helg!

Jobbade i morse 9-13. Chefen kom in oxå. Hon är äcklig, japp det är hon. Franska tjejer i lag är rätt äckliga. Landet Frankrike i sig är på vissa sätt ett u-land för att de ligger långt efter tex Sverige i mångt och mycket. Franska kvinnor är således u-kvinnor. De verkar inte ha upptäckt fenomenet deodorant. Chefen, glider alltså in på mornarna, börjar med frukost och har reception och 12 rum att städa sen och hon STINKER svett redan när hon kommer till jobbet. Det är rätt mysigt med all personkontakt hon har, or not. Rummen hon städar luktar värre nystädade än de gör innan liksom. BLÄ! Nåja, hon har iaf inte mustasch, det har jag tjejkompisar som har, och skägg! Då menar jag inte att de ser ut som varken Jultomten eller Bin Ladin, men i motljus är det tillräckligt för att man inte ska kunna låta bli att stirra. Utöver att hon luktar illa så är hon inte alltid så smart min chef heller. Men hon har säkert fina sidor hon oxå!

Min lilla bebis (hunden alltså) har visst trampat på nåt vasst för han har sår på en trampdyna. Det är alltså synd om honom om ni frågar honom. Att det dessutom regnar är ju katastrof. NU har han 2 anledningar att be om att få bli buren. Borstskämda byracka. Mesig som man är så bar jag honom från asfalt till gräs för att få promenaden överstökad snabbare, med tanke på att han stannat mitt i vägen och vägrade gå. På väg tillbaka sen då så ser vi hans flickvän Caroline med husse stå och vänta på oss under portalen in till oss. VAD GÖR HUNDEN? Jo han springer utan några som helst problem, hela vägen fram till henne, simsalabim så var smärtan som bortblåst. Hans hjärna lika så, uppenbarligen!! Han är underbar min hund och jag skulle inte byta honom mot alla pengar i världen! När vi kom in så ville han ha gurka, igår åt han oliver. Han är ju nyttig iaf, ingen kan säga nåt annat!

Himself har nog fått ögoninflammation, han ser ut som ett freak så jag ska undvika att titta på honom tills det är borta, man kan ju få mardrömmar för mindre. På tal om drömmar så hade jag en att berätta igen, men har drabbats av lokal minnesförlust, jag hoppas den kommer tillbaka, drömmen alltså, minnet kan jag leva utan!

"Minne, jag har tappat mitt minne, är jag svensk eller finne? Kommer inte ihåg..........."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0