Låt mig bli frisk

Är så nedrans trött på den förkylning. När jag tror kulmen är nådd så mår jag bara sämre, var ska detta sluta? Fördelen är ju dock att man känner sig i princip döende och bara tanken på att få bli frisk igen ger en massa motivation och vilja. Det kommer bli rena barnleken att träna.

Hade velat haft 10km på 40 min som mål till tjejmilen men med min vad och förkylning så finns det inte en chans. Så jag har valt 45 min, haha! Träningen börjar på måndag med 3v uppstart. Kommer inte kunna träna spec mkt om ens allt första veckan men uppstarten är lugnare än min vanliga träning så det fixar jag på 2 veckor. Ska bli så kul. Dock ser det inte helt simpelt ut. Ska nog ha en träningsblogg oxå. För att motivera andra i sin jogging kanske :) Köpte en till löpjacka och löptröja igår, skönt att ha att byta med. Underbart med en hobby!!

På tal om det så stallas Friedas Tryggve i Knivsta fram tom hela Aug iaf så attans rackarns vad vi ska rida i sommar, ska bli så grymt kul och framför allt gratis träning liksom, förena nytta med nöje, JAG LÄNGTAR!!

I övrigt jobbade jag igår kväll och även i morse, jobbar imorrn igen så ingen rast och ingen vila. Veckan blir supertung med sena kvällar och tidigar morgnar. Himself har kundbesök i stan och även en bil tur t/r till Paris i veckan för privat möte. Nån lär vara mör på fredag (enda lediga dagen=jag)

I morgon em ska jag fika med min käre franska vän Pauline (Winona) som är på besök i stan. Hon har pluggat till lärare ett par år, en masters. Nu avslutar hon den med en bac i London (sedan Aug -08) på oviss framtid. Hon är jättesöt och framför allt hur snäll som helst. MYS PYS

Nu är det snart dags för kvällsprommis och sen sängen....

Kramen


Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du kryar på dig fort! När jag låg sjuk så kunde jag typ inte träna på 2 veckor!

Jag har en träningsblogg, wwwsommar.blogspot.com

Ta en titt:)

2009-04-13 @ 16:19:08
URL: http://www.minagullungar.blogspot,com
Postat av: Therese

Krya på dig där i solens sken :-D Kramis

2009-04-13 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0