Snart ledighet och minisemester!

Tjihu everyhopa!

Blir ett kort inlägg, ska glo en sväng på tv'n innan det är sovdags. Jobbar 7-12 + 17-22 imorrn, jippi! Or not! Sen väntar 3 dagars ledighet. Ska åka till andra sidan av landet, Vesoul närmare bestämt, utanför Dijon, där vi ska hälsa på Anna och Cedric som flyttade för några veckor sen. Tänkte ta en spontansemester till brittiska ön Jersey men genom att det är utomlands så måste hunden vaccineras och sånt och det känns bökigt för 1 eller 2 nätter.

Petra älskade syster. Klart ni ska få komma på middag och uppleva Himselves kokkonster, och NEJ vi har inga andra kompisar, inte gemensamma iaf med tanke på att han avlider av annan musik än metal under för lång stund (så vida det inte är hos "hans" kompisar vill säga. Eftersom ni är familj så är ni ju bland de enda vi kan umgås med gemensamt, känn dig priveleged (hm, har inte tid att kolla stavning) Blir btw fett nice med förfest och konsert på Globen, sis, Annexet, vad är det för skit? :) Förresten Petra, Tiramisu är en italiens dessert gjort på champagne kex, mascarpone ost, konjak och kaffe och citron och kakao, yammie! ÄNNU GODARE GJORD PÅ BAILEYS och brownies (ej orginaldock)!!

Igår var jag ju på playan med doggen och solade ett par timmar och gick prommis. Idag är jag gris i nyllet och det bränner så det står härliga till, jag är typ helt redo för entrance i helvetet, så nåt gott förde det med sig :D Sixten försvarade mig iaf för en massa äckel karlar som åker till sjön för att ragga, han skällde ut de efter notor, TACK ÄLSKADE VOVVE!! Han fick btw en sele och säkerhetsbälte häromdan, så nu åker han säkert! Han vill ju gärna hänga ut genom fönstret när vi åker så trynet fladdrar, får skaffe en moppe med sidovagn till honom!

Firar denna evighetsförkylning med att SÄGA UPP DEN, Från och med nu tillhör du inte längre min kropp SAT**S J**LA SK*T förkylning, OK! 4-5 veckor is way to long, PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG TRÄNA IGEN, oavsett!! Får väl erkänna att jag njutit lite oxå och ätit vad jag behagat, maggen har jäst och blivit en fin deg att baka kaka på. Men what the heck, blir det istid imorrn så är inte jag den första att duka under!!

Hur var det nu med kort inlägg? Jag är inte känd för att hålla speciellt tyst eller hålla låg profil Eller hålla något kort. I am plenty so to speak. Men hey, why you read this blogg hein?? :)

Bon week-end à tous et à toutes!!

Puuuuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0