Bye bye hair

Blev så trött på mitt slitna barr och på att inte kunna borsta det så efter duschen tog jag fram saxen och klippte några dec! Det är ff nedanför axlarna med inte spec mkt. SKÖNT att slippa huvudvärken från det tunga tunga håret, och skönt när man tränar ofta att kunna tvättade det lättare och snabbare. Positivt är oxå att jag förmodligen gick ner en 5kg i av klippningen ,haha1

TRÅKIGT att en del av mig är borta, och tyvärr inte en av mina sämre sidor :) Nåja, det växer ut igen. Ska erkänna att jag höll på att börja grina när det åkte av. Att vara vilse i Sigtuna i regn och blåst är ingenting mot att bli av med MITT HÅR!!!!

Idag skulle jag springa 9.6km efter jobbet, på en slinga vid jobbet. Först klädde jag mig för varmt och höll på att dö vid 1km. Klädde av mig och sprang vidare, kom inte långt innan jag började fundera på att lägga av. Sjukt jobbigt att komma tillbaka. Jag känner mig tung i ben och andning, kommer aldrig igång. Och idag var jag så sjukt taggad innan och bara längtade efter att få springa. MUPPIGT!

Imorrn blir det stallet om allt går enlig plan, Frieda? På onsdag ska jag ge jobbslingan en ny chans och se om jag fixar 9.6 då. Bara några dagar kvar nu...... jag bävar!!!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, vad modig du är... men som sagt ditt hår växer ju som ogräs så det är snart långt igen!

Krams

2009-08-24 @ 21:17:26
Postat av: Alexx

Lite scary allt men vad tusan, jag har det ju ALLTID uppsatt ändå i princip så det känns lite som att det kan kvitta, bara jag kan borsta det, och det kan jag nu :) Grattis migsälv!!! :D

2009-08-24 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0