Cykelröv

Har skaplig träningsvärk i sittmuskeln, skööönt! Idag har vi varit ute och cykeltrekkat på löpspåret som vi inte hittat starten på oxå så imorrn blir det cykelröv helt klart. Och det ska dövas imorrn med mer ridröv, hajjar ni?!! :) 2 hästar ser det ut att blir imorrn, LOVELY!!

Kan inte göra så mkt för löpningen iaf, kommer inte springa nån guldtid så bättre bygga muskler :)

MADDE: Jaaa stackars Tobbe. Det tycker faktiskt jag oxå. Och jag tycker synd om mig som inte får köra min bil. Fast det får jag väl kanske. Men HS vill ju såklart inte att Tobbes bil ska råka ut för sattyg, så man ska ju nästan helst sova i den. Så därför får min bil stå och ev råka ut för nåt istället för Tobbes! Schysst va?!! Mina pizzaräääääzer är ju billigare att tanka så jag har inget emot att åka den inte, trots att jag skäms som fan för den eftersom den är ful som stryk!!! Sen kan ju jag tycka  för övrigt att HS kan pallra sig upp tillbaka med bilen till Tobbe typ nu i helgen när han ändå fått sin bil och åka kommunalt hem istället för att vänta på att få nån som kör upp med honom, typ jag, eller hur!! Jag har bättre saker för mig, det ska gudarna veta! 

Näe, här är det visst bara jag som arbetar, så ska man få sig nån middag så är det väl bäst att göra sig nån, idag oxå!

Hoppas på roligare inlägg imorrn. Såhär kan vi inte ha det. Jag blir tråkad på mig själv! Iofs överdoserade jag Tabasco idag på lunchen och höll på att dö, det hade kunnat vara kul att skriva om men too late nu!! Efter min överdosering så ville viss personal överraska annan personal så det blev lite tabascofyllda chokladrutor i p-matsalen!! HAHA, hade kunnat mörda för att få se minen på den stackars saten som fick den biten, om det blev nån!!

Tjng tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0