Day off

Jajjemen, ledig idag faktiskt, jobbar imorrn igen. Jag ligger sååå mkt efter i uppackning av kartong så jag måste få baken ur vagnen idag och sätta fart. Himself har varit så duktig och packat upp det mesta av sitt, han har byggt garderober och slipat och oljat bord och bänkar. Vad har jag gort? Jobbat och däckat i soffan efter jobbet... BRA ALEXX! Det är idag det sker....

Har ju min häck att ta tag i, den är enorm och brevlådan syns knappt i häcken så den måste trimmas, helt klart! Ska slita ihjäl mig idag så HS kan känna sig lite nöjd med mig sen :)

Sixten är chockad att han matte är hemma, han sover som en gris :) Fick schema för september och det är bara 3 dagar max 4 dagar per vecka som vi kommer behöve hjälp med doggen och det känns jättebra, för att inte säga perfekt.

Mot kvällningen SKA jag ut och springa. Det finns fler belysta och oblysta spår här i Märsta, nära dessutom. Grymt skönt. Har ju bara 1 v på mig, ca. Lär ju behöva klara av milen 1 gång iaf innan loppet. Shit vad jag har att bita i!!!!

See u later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0