Hjärnanemi

Anemi är ju blodbrist. Jag känner att jag lider av en lätt hjärnbrist så då måste ju det heta hjärnanemi. Och då snackar vi inte järn som man har i blodet utan hjärnan man normalt har i huvudet som jag nu alltså liter brist av. Fattar ni? Näe, inte jag heller.

Jag har jobbat 8 timmar i restaurangen idag för att se hur de jobbar. Det vill alltså säga att jag har stått och gått 8 timmar. Är jag van med det? NEJ VA. Satte på en kanna kaffe när jag kom hem och sen parkerade jag mig i soffan. Nu står kaffet där borta i kannan, klart. Det ser iaf gott ut.

Ska ev in och jobba ikväll igen och hjälpa chefen. Slightely personalbrist och fullt hotell. Kul att det går bra iaf och jag har väl aldrig haft nåt emot att jobba, eller?!

GRATTIS PETRA! Hade väl iofs kunnat räkna ut att du av alla skulle ha en batteri klocka, haha! Det är lätt att vara efterklok, det lever jag efter :) Sen det där med att stå i duschen när det åskar och blixtrar har jag aldrig heller hört talas om. Kanske skulle kolla upp det. Men är man helt genomfrusen och blöt så ser jag inget annat alternativ. Blir jag grillad så slipper jag ju frysa iaf XD

Jahapp, i övrigt då.... Jo, det har flyttat in nya grannar 2 hus från oss. Vi träffade de igår och de var supertrevliga, +40. De hade dessutom en Lhasa/Shi tzu hanne i Sixtens ålder som han fick böga lite med. Så nu har han en pojkvän oxå. För att specificera det lte för dig Frieda så är Sixten nog snarast Bi åt det gayiga hållet. Hanhundar bånkar han på, för att visa att han är chef. Tikar gör han "andra" saker med för att de luktar gott ett par gånger per år.  Hur som helst så blev vi inbjudna på kaffe till grannarna så det ska vi ta nån dag!

Näe, nu kallar Ö&Bm IGEN. Himselft har varit grymt duktig med garderoberna idag. Det är ju lite hemmabygge med de iom ett gäng rör i väggan så han har skurit ut och fixat, blev jättebra. Nu är det nästan bara de stora schabraken till dörrar kvar. Imorrn ska jag klippa Sixten och sen efter det ska jag ta tag i häcken, och oljning av bord och sånt. SUCK, hur ska tiden räcka till??? Syrran, jag ska ju till dig och jobba oxå!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0