Lovely

Haft en jättebra dag på FågelbroHus. Läget är great, Väddö, skärgård, vad kan man säga? Personalen är toppen och jag känner att jag börjar få grepp om allt. Grymt bra. Ser fram emot att få komma igång och jobba på "mitt" ställe nu bara.

Solen skiner, fullt med glada människor och vacker natur. Ska vila lite och sen gå upp till golfkrogen och ta något att äta och dricka. Miam miam. Ska passa på att fota lite när jag ändå är ute. Sen blir det läggdags i skaplig tid och förhoppningsvis en hel natts sömn. Jag håller tummarna att hostan gett upp nu och packar ihop och drar. Ska bli såååå skönt med 2 hotellnätter= skön och tom säng. Stor och fin dusch. What more is there to ask for? :) Just ja, fick ju för tusan sovmorgon imorrn med, wooooha!!!!!

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0