Märsta is da shit

Eller kanske inte.... men ändå....

Jobbade 1 timme "övertid" idag. Grymt kul att jobba. Jag måste vara dum i huvudet. Har varit så understimulerad i flera år så jag är supertaggad och på G. Har damp på riktigt tror jag. Men det uppskattar de på jobbet :) Jag bangar inte på nåt, jag kan göra allt om det är så :)

Åkte till mor och far och skulle hämta alla grejer efter jobbet för att flytta in i huset. Skulle ha lämnat Sixten ett par dagar men dagsformen sa mig att det var likabra att ta med han. Så Himself himself blir hundansvarig tor+fre. Ska lägga lappar i brevlådorna här i området. Det är ju om en egen ö nästan. Skulle önska en pensinär som är hemma hela dagarna alternativt en ungdom som vill tjäna egna pengar och passa doggen på eftermiddagarna. Ibland kan det ju räcka med en promenad på em bara. Hittar man nån man känner att man kan lita på där man kanske blir lite "kompis" med föräldrarna så kan man ju lämna en nyckel så hunden får en promenad bara. Det löser sig.... hoppas och tror jag!!

Nähepp... dags för duschen och sängen snart. Börjar 7 imorrn med. Himself står och stryker nu och här sitter jag. Och NEJ, jag har inte sagt ett ljud till honom om strykningen. Varken sagt att det behövs göras eller bett honom göra det. Han gör det. VAD SÄGER NI BRUDAR? SÅ SKULLE MAN HA DET, ELLER??  Nåja, han har sina dåliga sidor han oxå!!

PETRA: Bra idé du hade där, ni kunde ju bo ihop du och Sixten så kunde din karl stanna hemma och sköta hushållet om dagarna... Kanske dags att barnen sätts i jobb inom familjeföretaget?? Tell me more about the hus nudå!!

NINA: Håkke kan få stryk i BUZZ, anytime!!!! :D PS: Sixten undrar när han får komma och leka.....? DS

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hihihiii. Låter som du har allt under kontrol. Han får komma när han vill lillgubben. KRAM

2009-08-13 @ 08:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0