Mindre blä idag

Fast det har varit mkt blä idag :) Summa sumarum så ska mor och far ha Sixten så mkt som det finns behov så ska jag leta dagmatte och se om det går att pussla ihop. Många låter ju sina hundar vara inne och själva hela dagar men det finns faktiskt en lag gällande det som säger MAX 6 timmar för vuxen hund, 4 timmar för valpar och äldre hundar....

Tack för tipset Petra, tell me more....bara för sakens skull... Bli du min hundmatte då, eller M kanske?! XD Haha

Flyttkillarna kom idag med alla saker. De skulle komma kl 9 men kom kl11. Bara det säger en hel del. Det första de sa var att sakerna inte var bra packade av packfirman i Frankrike. Det syntes på möbler och kartonger, här är det trasiga saker kan man säga. Blir att reklamera!!!! Ska visa kort sen, vilket bombnedslag. Men det blir bra, nån dag!!

Nu ska jag gå med pälstrynet och sen hoppa isäng, börjar 7 imorrn sen antar jag att jag bör hjälpa till med eländet i huset. Tänk om flyttfirmor bara kunde svisha in allt på rätt plats när de höll på liksom. Alternativt skulle jag önska att man kunde knäppa med fingarna à la féerna (Petr(a)onella och Gabriella?) i Askungen så allt kom på plats. Men NEJ, who said life should be easy?? :) 

Pälstrynet var det.....

Puss i påsk, over and out!

Kommentarer
Postat av: Petra

Härligt att du lyssnar på din gamla syster!! Kanske hjälpte att ta det ett par gånger extra!!?? Jorå... visst kunde jag vara dagmatte... men din hund kan ju inte ligga ute i regnet hela dagarna... men det är ju klart, du kanske tänkte jag kunde hyra det där huset i lagga åt mig och Sixten? Hahahahahahahahahahhahahahahahahahaahhaaha

Puss o kram

2009-08-11 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0