Sista natten med gänget :D

Så var den d kommen, sista kvällen, sista natten och sista dagen i morgon med gänget. Detta gäng vill säga och för denna gång. Grymt kul att ha denna möjlighet. Dels kan man kan åka och bo på de andra anläggningarna, dels kan man hoppa in och jobba på de andra anläggningarna. Det kan aldrig bli tråkigt helt enkelt! Sen att jag är arbetsnarkoman och har mitt arbete som en hobby bör kanske sägas. Jag uppskattar och behöver mitt arbete på annat sätt än många andra. Jag älskar att jobba helt enkelt och behöver jobba för att känna mig som en människa!

Ikväll blev det en hamburgertallrik med bacon och coleslaw till middag. JÄVLA OTUR XD Till det serverades en prima solnedgång och en sisådär 200 myggor. Myggor hör ju till sommar och värme så man måste nästan se de positivt oxå. JÄVLA ODJUR!!

I övrigt har det varit en produktiv dag. Känner mig rätt hemma i systemet och har jobbat själv i det idag med. Ska bli kul att vara på MIN arbetsplats och få komma in i min roll och mina sysslor.

Nu är det tack och godnatt. Det förbenade hostan jag har vägrat ge upp. Var vaken halva natten eller mer inatt igen. Börjar bli skapligt less. Tänk att inte ens Cocillanan hjälper. Får ringa husläkaren på måndag igen. Hon sa i måndags att det ska ha gå tt över under veckan och det har det ju inte. Det är säkert svininfluensa ändå, har för många pigs runt om mig, haha! Ska söka på Eniro, det kanske finns nåt "pigbuster" i krokarna :)

Tack och gonatt var det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0