Slut på helg

Dags för ny vecka och nya tag, lovely! Är hundfri i veckan, är så tomt men blir iofs lite skönt att slippa morgonpromenaden. Inte för att den är ett problem men nu får jag ju stanna den 1/2 timmen i sängen :) SNARK!!!

Skippade häcken idag, hum. Njöt i solen med doggen istället. What the heck, not my häck, not my problem :)

Har hämtat glasburkar hos mamsi så imorrn ska jag göra marmelad. Rabarber och vanilj marmelad samt en mixad marmelad med bigaråer, hallon och plommon. Får se om det passar ihop. Gör nog en på bara bigaråer eller hallon oxå. Nästa gång ska det bli äpple, kanel och vanilj marmelad, Vi har 130 äppenträd på jobbet så ska ta lite äpplen därifrån!

Har rensat mamma o pappas dator idag, hackat mig in i registren med ett väldigt lyckat resultat. Gav mig på min sen när jag kom hem Grymt skönt!

TACK VÄRLDENS BÄSTA HACKER HÅKKE FÖR ALLT DU LÄR MIG :D

Over and out

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, herre gud människa va du håller på!!! Hoppas du får bra resultat i slutänden iaf! När är det du ska springa? Du behöver ju ha helst tre dagars vila och återhämtning efter en massage... så ska du hinna få in en innan loppet så måste det väl börja bli dags nu??! Kram kram

2009-08-24 @ 08:13:00
Postat av: Nina

Det var så lite så..Ett nöje.:)

2009-08-24 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0