Trött!

Var som sagt hos syrran i fredags för att dricka lite öl och spela Buzz. Dricka öl var vi bra på, så pass bra att vi glömde Buzz för ett tag och kom igång med det ca 23. BRA DÄR! Nåja, det låter ju inte så mkt det kan man ju spela sent oxå, iaf fram till närmare 03, det testade vi! ASKUL ju! Jag vann 4 av 4 spel. Tänk så smart jag är egentligen, I might be blond but Im not stupid :) Haha, sugen på revanch Håkke? XD

Igår vaknade vi tidigt så vi var lite trötta, men inte bakis. Åkte till veterinären med hans svullna öga och det visade sig vara en infektion. Så mot Ultunas 4000 kr betalade jag istället 300 för unddersökning och salva. Bra deal tycker jag en lördag. Dock blev inte Sixten så glad när han blev våldtagen av tempen. :(

Gårdagkvällen gick till att packa upp och tvätta efter veckans bortanätter. I morse ringde klockan 5.45, 5.55 och 6.00. Jag var så trött och tänkte att en kvart till kan jag sova. Fipplade lite med klockan och somnade om. Vaknade 6.50 med 10 min kvar innan det var dags att gå med Sixten och sen åka tll jobbet. BRA ALEXX. Men nu har jag lärt mig en läxa. Det räcker inte att säga till klockan att ringa en kvart senare, man måste ställa in den på det oxå!! Hur smart var jag nu sa vi?

Efter jobbet blev det lite sol på Årstakullarna med doggen och nu har vi bänkat oss på altan. Vi har värmeslag. Undrar om jag håller på att bli gammal?!

Imorrn är det jobb igen och på tis är jag ledig och då kommer våra möbler och det är inflytt!! Såg att tempen ska skunka till 15+ max på torsdag. HÖSTEN ÄR HÄR!! Hade jag skrivit det tidigare kanske? Hur var det nu Alexx. Blond, dum, gammal och gaggig, HURRA. The botten is nådd!!! Det är nog den där utväxten som spökar. Dags för en blekning så ska ni se att jag är med på banan igen!!! Lite markkänning nu bara!! XD

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHHAHA. JA det var en kul kväll...Håkke vill nog spöa dig i buzz. Du måste börja lära dig att gå upp i tid gumman. Kramen

2009-08-09 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0