Bonne St Valentin!!

Yes, Happy Valentines Day from France!! Fick croissant's till frukost idag och en bukett röda rosor. Jag höll på att trilla av stolen. Var ju helt 100 på att vi inte skulle fira något dyligt..... BLOOPER!!

Nåväl... det var jag som köpte blommor på våran årsdag i dec och det var Himself som glömde den så man kan väl säga att vi är even!!

Sen hade Himself planerat in middag för kvällen oxå så det blir ett smördegsknytte med Chevre till förrätt... Inbakad Oxfilé (1.3kg haha) till varmrätt med potatiskaka och rostade grönsaker. Och Litchi sorbet hjärtan till dessert. Till maten serveras ett gott spanskt vin, vilket har vi inte bestämt än. Jag har lovat Himself en valfri CD skiva som bot. Han är ju musikfreak (läs metalfreak) så det passar!

I övrigt har jag sprungit 5 km idag, styrketränat och stretchat, WOHA!! Nu ska jag läsa lite nätet blaskor så jag håller mig uppdaterad på nyheterna!!!

Have a good one everyhopa!!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Du har tur du...Här titta solen in så jag fick se hur dammigt vi hadde.Helt Onödigt...Då var jag ju tvungen att städa....Det var min present. Pöss



2009-02-14 @ 16:42:50
Postat av: Alexx

Haha, din stackare Nina... du har det inte lätt du :) Pössen

2009-02-15 @ 13:10:29
Postat av: Josephine

Mysigt! :) Hoppas du mår bra vännen! Pöss

2009-02-15 @ 20:02:43
URL: http://jossenin.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0