Bröllop i kungahuset!

Hur länge har nyheten varit ute? Hur less är jag inte redan?? Alla ni som är så "lyckliga och glada" för deras skull... Hur kommer det sig?? Helt ärligt. De har varit tillsammans i hur många år?? Ja, inte allt förlänge. Konstigare saker har hänt än att ett förhållande hinner ta slut fram innan "försommaren 2010". Och sen då?

DET ÄR VI SKATTEBETALARE SOM SKA KOSTA PÅ DERAS BRÖLLOP FÖR EX ANTAL MILJONER, ELLER KANSKE HUNDRATALS MILJONER. Helt ärligt, vad får du och jag ut av det??????????? Inte nog med att tidningarna är fulla i skiten idag...så här kommer det hålla på fram till "försommaren 2010". NÄE NOG!!!

Grattis Victoria och Daniel, jag är upprikigt glad för eran skull. Men jag önskar även att ni fick uppleva er egen dag utan att hela världens befolkning ska syna er i sömmarna och ha sina åsikter. Jag önskar även att hela Sveriges befolkning slapp betala erat bröllop, med tanke på att man inte får se det annat än på tv. Sen önskar jag att ni slapp alla krav och åtaganden oxå. Nu har ju trots allt inte Victioria valt att födas i en kungafamilj.

I övrigt har vi haft en skön dag idag. Jag har dammsugit och tvättat. Vi har tagit en sväng i Thabor parken jag och Elle och hon blev helt sjuk i hur långt utslagna alla växter är jämfört med vintern i sverige.

Imorrn blir det  Mont St Michel och på torsdag blir det La Rochelle.

Puss o kram allihopa!

Ps: Frieda, I love your dreams, du är minst lika sjuk i huvudet som jag. Inatt drömde jag att Sixten kissade och bajsade i trappen efter att vi varit ute. Sen fick vi massa presenter skickade från Himselfs gamla kollegor i sverige. Bla nåt flygplansskit från BA, hur normalt är det? Inte bara skitflyg utan skitpresenter oxå, haha!!!!
Btw Frieda, vad känner du till om BS hotels??? Ds



Kommentarer
Postat av: Frieda

BS Hotels???? Nada... Jag kan inte sova, bläää! Puss

2009-02-25 @ 00:18:02
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0