Fisgubbar och vandaler!!

1. GRATTIS ÄLSKADE KUSIN THERESE PÅ 30 ÅRS DAGEN!!! Det måste kännas hemskt att bli så gammal, men oroa dig inte, det går att bli äldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) PUSS

Lilleman och jag sitter och äter sallad till lunch. Verkligen supergott. Jag valde torkad skinka, parmesan och krutonger idag. GOTT GOTT. Sen var det iofs en lite bizarr balsamvinegrett till som såg ut som blöj-bajs. Men den smakade bättre!! (Alltså inte för att jag smakat såklart, bajs alltså, men hur gott kan det vara?)

Har svinigt ont i mina axlar idag. Det blev inte bättre av att jag fick stå i bakstupa vridläge i rulltrappan upp från metron. Hade en sån där "äckligjagfiserpådenbakommigirulltrappangubbe" framför mig. Jag hade tur och klarade mig dock, DEN HÄR GÅNGEN!!! Men jag är helt hundra på att det var en sån gubbe. Han hade nog dessutom fisig sig själv i håret med innan för det både såg äckligt ut och luktade illa!!

När jag sen gick kissrunda med lilleman så såg jag 1 gubbe som gick och plockade stenar och samlade i en ryggsäck. ÖÖÖÖÖÖ VA!! Nåja, jag har ju en syster som samlar på kapsyler så....
Därefter såg jag 1 annan gubbe som gick och sprayade budskap på domstolsbyggnaden här, VANDALISERADE alltså! 

Jag säger då det.... DAGENS PENSIONÄRER!!!!!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Therese

Man tackar man tackar! Snart är det din tur!

Kul födelsedag man har med influensasjuk(tror jag) dotter... just för tillfället e hon på bena men hur länge det vet man ju inte! Ska iaf käka pizza så lite "kul" blir det!

KRams

2009-02-04 @ 17:55:16
Postat av: Frieda

en gång på mammas gamla jobb så va det en kille som gick bärsärkargång (eller vad det heter) med en brandsläckare i en korridor och förstörde massa hotelldörrar (eftersom de suger åt sig för att täppa till...) och sen när polisen kom och hämta han och de gick in i rummet så var det enda han ägde 2 par kalsonger och strumpor varav 1 uppsättning på sig, och det mest bisarra av allt; en resväska med stenar och broschyrer.... Jorå, det är normalt!!!! =) Puss

2009-02-04 @ 21:44:31
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0