Foto-shoot

Gick väl sådär! Det var hemskt kul men vi fick lite datahaveri och fick in 2 tekniker mitt i allt. Många bilder blev tagna medans de försökte få ordning på grejerna i kombination med ljuset och så och då var inte sminket färdiglagt så det blev ju lite sådär. När allt väl var klart så var klockan mycket och vi började bli hungriga och varma så efter ett snabbt ombyte och ett gäng bilder så gav vi upp för att fortsätta en annan gång med en heldag! Fantastiskt vilken skillnad det är på en 1000 (mega)pixels kamera och en 7 (mega)pixels, fantastisk kvalle!! Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor iaf...... Hobbyfotograf om inte annat!!!!

Här kommer lite osminkade och sminkade bilder på mig och några på Anna och Cedric... 

Merci Anna et Cedric pour cette soirée splendid!!! Je me suis bien amusée, vous êtes les meillures!!!!!!!









Kommentarer
Postat av: Nina

Woooow Vilka bilder dom vart skit bra.Du kan vara stolt över dom.Kul att ha. Men vad långt hår du fått, Snyggt. Och vilken kropp. Jisses. En pang brud. kramen från oss

2009-02-07 @ 19:22:09
Postat av: Nina

Glömde...Sigge vart kanon han med hihihihihi. Kram

2009-02-07 @ 19:23:41
Postat av: Nina

Wooooow vilka bilder. Snygg kropp ,långt hår kanon. Du kan vara stolt över dom. Sigge vart jätte bra han med. Kramen från oss

2009-02-07 @ 19:26:48
Postat av: Alexx

Haha, du är så rar!!!! :) Tänk vad förvånad du skulle bli om jag la in de 250 andra bilderna....med fläskvalkar och enorma överarmar moaha!!!! Kramen

2009-02-07 @ 19:41:59
URL: http://alexxlife.blogg.se/
Postat av: Nina

hörru du det finns inte ett tillstymmelse till valkar o enorma överarmar. jag har ju själv stt nu jö. Kram

2009-02-07 @ 19:46:34
Postat av: Alexx

De e ju på de andra bilderna såklart :)

2009-02-07 @ 19:52:23
URL: http://alexxlife.blogg.se/
Postat av: Frieda

Förlåt, men vem är Anna och vem är Cedric?



Du är snygg hjärtat, inget du säger kan få mig att tycka nåt annat! =)



Matsan tyckte också det va fina bilder!



Puss

2009-02-08 @ 10:27:50
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0