FREEEEEDAAAAAG!

Fredag=Ledig dag i morgon!! Jobbar 16-22 (ev 21) ikväll, med 1 ankommade gäst, ledig i morgon och sen jobbar jag 7-12 och 17-22 på söndag, WOHA!! Skulle ha jobbat nu på morgonen oxå men vi hade så få gäster igår så det behövdes inte, tack och bock för det!

Igår jobbade jag 9-18.... det var lugnt mellan telefonsamtalen så jag skurade heltäckningsmattorna i 14 rum. Idag har jag trasiga blåsor i händerna, aj aj aj. Men jag tror att det gav träning iaf för det kändes i mage och armar!! THINK POSITIV! Och det här kan väl även kallas att THINKa OUTSIDE THE BOX!!

En annan kul grej... min franska morsa på 58 hittade en dildo på ett rum igår... hon trodde det var EN HÅRBORSTE så hon tog i den med sina bara händer.... IUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEE! HAHA

Det var strålande sol och blå himmel för en liten stund sen när jag var ute med Sixten... nu har det redan dragit ihop sig och är grått igen...SÅ TRÅKIGT!

Inatt drömde jag att jag vann en jättefin och praktisk bil i en typ av postkodslotteri. Dessvärre var det i nån typ av alpby (kanske ditt fel Jossan) så nu vet jag inte var jag ska hämta ut bilen... Jag behöver ju verkligen en bil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOSSAN HÖR UPP!! Ser du en svenskregad bil där du är nu så är det min och du kan ta med den hem till mig! Tack snälla, tiden är knapp!

Igår bjöd Anders på thé och pain chokolat efter middagen. Gott skit skulle man kunna säga och PAIN som i pejn får man ju i hjärnan när man tänker på att det bara var torsdag och man redan glufsade gotte....

De visade WALLANDER på M6 igår. FRANSKDUBBAT givetvis! Fantastiskt dåligt. Det är ju helt omöjligt att en fransk kärring på 50 år kan göra sig som Johannas (r.i.p) röst. Hur svårt kan det vara för de att ha svenskt tal och fransk text tex?
 
Näe, nu ska jag stretcha, annars kommer Petra med piskan!!!

Pöss o kramen och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hallå . Det låter som du har fullt upp. Kul med morsan. Du kolla väl så den finns kvar och hon inte tog hem den hahahahahhah. Tråkigt med vädret.Jag ska bara sova i helgen mår inge bra. kramen

2009-02-13 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0