Fyllon och charmörer- I love my job

Japp... så var ytteligare en kväll passé. Inte lika hysterisk dock tack och lov. Men samma typ av idiotiska samtal. Det ringde en gubbe 4 gånger. 1a gången var det för att säga att han skulle komma lite senare, typ kl 20. 2a gången var det för att säga att han skulle komma lite senare, typ kl 20 (ja ni läste rätt). 3e gången var det för att säga att han skulle äta oxå innan han skulle komma. 4e gången, trodde jag var för att säga att han skulle skita oxå efter maten, innan han kom, men där hade jag fel! 4e gången var för att säga att han ringt till fel hotell de andra 3 gånger! Grym humor, GUBBJÄVEL! Behöver jag säga att jag hörde att han var full redan i 1a samtalet? Och att han dessutom körde bil samtidigt..... Välkommen till Frankrike. Det är visst inte bara hantverkare som har fylla på arbetstid.

Sen glassade det in 2 italienska herrar mer humor! Den ena pratade lite franska den andra bara italienska, Tillsammans pratade vi franska, engelska, italienska (som jag inte kan, men ändå, har väl läst en Madonna bok va!) och spanska! Grymt bra jobbat av Widénskan!! Sen kom en annan italienare med humor. Fasen, inte visste jag att italienarna var så kul. Jag har mest hört att de är håriga som fransmännen, har samma små fula badbyxor som fransmännen och är Don Juans som spanjorerna! Där ser ni, man ska inte lyssna på dynga!!

Nu ska jag ta och stretcha morgonstretchen. I em blir det träning oxå!!!

Have a nice day folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0