Gräsänka=Freedom

Japp.... Ikväll ska Himself och jobbet tacka av ett par gubbar som slutat, med en middag ute. SKÖNT!! Jag tänkte påta lite med mina naglar och nagelband och göra de fina inför morgondagens plåtning. Det blir fransk manikyr med fina smycken på eller som jag tidigare tänkt, knallrosa i rockmodell med smycken. ALLT fastnar ju på bild med en toppenkamera.... Vi snackar inte ett tjugotal pixlar utan hundratal. Sen ska håret tvättas och plattas och ansiktsmask läggas. Sen blir det tända ljus och ett glas vin framför webb-tv innan skönhetssömnen. Ska bli sjukt kul att spexa imorrn, sen får man sig säkert ett gott skratt av resultatet oxå!!

Idag fick jag en bild till mitt fotbollsalbum av franska morsan. Hon är snäll hon! Det är min favvisspelare i Rennes. Han är rätt bra på att skjuta båda ovanför och på sidorna av målet men vad gör det när han är rätt snygg?? Man kan ju inte vara bra på altl!!! :) Har honom i plånboken tillsvidare, ska klistra in honom vid ett speciellt tillfälle MOAHA!!

Jag drömde en kul dröm härom natten förresten och har fokuserat hårt på att komma ihåg den för att lägga den på bloggen. Men det är som vanligt med mig. Jag stoppar undan saker för att inte tappa bort de, bara det att jag gör det så bra att jag aldrig hittar de igen!!!

Näe gott folk, nu är det dags för lite Efterlyst, har väntat länge på säsongsstarten!!!

A plus




 

Kommentarer
Postat av: Frieda

Efterlyst va la igår????? Puss!

2009-02-05 @ 20:51:30
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Yes I know darling dearest men du vet jag bor la inte i landet va. Här tittas det på webb tv och det precis när som helst! Nu har de visst gjort om hela TV3s hemsida och avsnittet var såklart inte upplagt så jag får vänta några dagar till!!

2009-02-05 @ 21:11:26
URL: http://www,alexxlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0