Hej vad det blåser

Lilleman vågar inte gå ut... tänkt att en med hans hydda kan vara rädd för lite vind, haha!! Har nog aldrig upplevt något liknande i vindstyrka... OTÄCKT!

Gick bra att jobba ikväll... det var inte så mkt som trott, men tillräckligt för mig! Jag har svårt att vänja mig vid vissa bitar i hotellsystemet här som är simpelt men samtidigt invecklat för att det blir så mkt dubbeljobb när det inte finns tillräckligt med funktioner.... Tacka vettja, Hotsoft, Techotel och Fidelio!! En fördel med att stänga varje natt är iaf att man kan göra det när alla ankomster är inhouse, så MERCI för att jag fick gå en timme tidigare idag!!

FRIEDA: Du skulle inte kunna jobba i Fols för vi kan inte ladda några priser själva utan de laddas årligen av Fols themselves=Kan inte finnas mkt till Revenue Management här inte!!

Nu ska jag ta en kopp thé och varva ner innan det är dags att försöka sova.....

Natti natti alla pössgurkor

Kommentarer
Postat av: Martina

Hihi vi har Techotel:) Men jag saknar Fidelio, går tusen ggr snabbare med tangenter..

Imorn jobbar jag morgonpass, usch hatar att gå upp tidigt när hela familjen ligger o snarkar under ett varmt täcke.. Ha en bra dag!

PS, Duktig du är med träningen!

2009-02-11 @ 22:52:52
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0