HELG

I en hel dag=i morgon. Oxå måste det vara den bläkiga Alla Hjärtans Dag oxå. Årets mest överskattade dag. Inget fan, kanske märks?! Nåväl...det är mysigt att skicka hälsningar och byta presenter med nära och kära men love hysterin är bara för mkt!

Hade ett lugnt arbetspass. Körde heltäckningsmattvätt i hela trapphuset, uppifrån och ner. Luktar äpple nu! Sen städade jag två bånkabäver rum. Tror tom att det var en sån som tog betalt i det ena, i det andra var det bara vanliga "dödliga" otrogna. Att inte folk bara skiljer sig liksom... orka smussla hela livet!! MUPPETS

Sen kom det en hög vitryssar/ryssar/polacker som ville ha rum. De sa att de var 6 personer och tog 2 rum. Jag sa att jag stängde 21. När vi satt i bilen och var på väg att åka från jobbet så kom det 4 fullproppade bilar..... 8 personer hann jag se innan jag gick...vet inte om det slutade där.... Lycka till, säger jag till de... bara grabbar i 2 sängar per rum!!!!

Fick precis sms från min kära Frieda som är i Egypten. Hon dricker drinkar och är brun skrev hon. BLIR SÅ AVIS!!! Men unnar såklart henne en skön semester så som hon sliter på sitt jobb!

Fick en paket med posten idag! Från kära kusin Therese och hennes dotter Danielle!! TACK SNÄLLA OCH HAPPY VALENTINES TILL ER OXÅ! Fick svensk gott godis... marabou lakrits choklad J'ADORE, marabou daimchoklad och pollychoklad, ett halsband och flera teckningar från Danielle, världens sötaste unge!!! Här är hon, lilla marodören :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0