Ny design!

YES I MADE IT!!!!

Har precis som alla andra ny bloggare sett hur andras bloggar är så fina med bilder och så, utan att själva fatta hur man gör det liksom! Har äntligen tack vare en Brandman (tror jag) i norra sverige lyckats ändra headern iaf! Detta innebar för mig behov av lite nya program i datorn som jag nu då laddat ner. Tog all evighet att få till allt men nu så, kan det bara gå snabbare i framtiden. Jag har tänkt ändra lite mer i bloggdesignen men det får komma allt eftersom...

Nu ska jag ta och göra mig klar inför jobbet... ska hinna ut med lilleman oxå innan det är dax att gå till bussen!!

Ska bara lägga in en rolig historia som min syster Nina sms'ade till mig idag, me like, tack Nina!!!! :)

Ett medelålders par i Pajala längtar en kall vinter till värmen på Mallorca där de gifte sig för 20 år sedan. Mannen åker av olika skäl ner dagen före hustrun. När han checkat in på hotellet upptäcker han att hotellrummet har dator med internet. Han beslutar sig för att skicka ett mail till hustrun.

Tyvärr stavar han fel i mailadressen och i cyberrymden innebär ju det att mailet hamnar hos någon annan. I detta
fall hos en prästänka i Sörmland, som just kommit hem från makens begravning. Sonen finner henne avsvimmad vid datorn och läser detta på skärmen;

" Till min älskade hustru! Jag har precis kommit fram. Jag förstår att du är förvånad över att höra från mig, men de
har datorer och internet här numer så jag ville passa på att maila. Allt är förberett för din ankomst i morgon. Jag ser
fram emot att träffa dig då. Hoppas din resa blir lika problemfri som min.

Ps: Det är verkligen hett här nere......"

Den var rolig tycker jag. Tyvärr händer nog liknande saker alldeles för ofta med dagens teknik. Senast jag hörde nåt så var det en kompis till mig som fick snoppbilder med nasty text till sin mail, FELSKICKAT!! :D

Bon week-end!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jo du Alexx, när jag fick historian av en jobbar kompis igår skratta jag så tårarna rann. Och det var vad jag behövde just då. Men jag måste ju även sända den till dig. Kramen

2009-02-20 @ 15:04:56
Postat av: Nina

Glömde...Snyggt jobbat med sidan vart kanon. Pöss

2009-02-20 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0