Pissgubbe & Träning

Helluuuu everyhopa!! (everyhopa och everyhopa) Jag kan räkna de jag lämnat ut bloggadressen till på mindre än 2 händer:))

Idag är hon på G (jag alltså)! Har stretchat som syster ordonnerat samt styrketränat. Gummiband och Hantlar samt body shaper'n för magen!! Får se om jag kommer upp ur sängen i morgon, brukar göra grymt ont i magen efter :) Har dessutom gått 25+45 min rask promenad oxå, bättre än inget även om promenader inte är nån vidare fettbrännare! Imorrn ska jag hjälpa till på städ innan reception så det blir ju träning i sig! Åt min supergoda frunch (frukostlunch) idag igen. Lättfil med citron yoghurt och fintness fruktflingor, samt 2 wasa fiber knäcke med babysallad, groddar och paprika. I LOVE GRODDAR! Tanken är väl att jag ska se ut som en när kost och träning ger resultat haha. 2 cm lång, nästan genomskinlig, inga armar, inga ben och 1 litet brunt huvud. Som en spermie, SNYGGT!!

Vi har en gammal gubbe här längre ner på gatan. Han är säkert 200 år och ungefär 3 äpplen hög. Han gör inget annat än är ute på ärenden hela dagarna. När helst jag tittar ut eller är ute så ser jag honom på gatan utanför. Antingen har han varit på bageriet och köpt baguett, varit i affären och handlat öl eller cider, eller som i morse, då kom han med en bukett rosor?!?!?!?!. Denna man är iaf min såkallade PISSGUBBE. Han brukar stanna i grönområdet i den enorma "refugen" eller vad man ska kalla det härutanför. Där pissar han på ett av träden. ALLTID när han passerar!! En väldigt pissnödig pissgubbe!!! Han älskar Sixten, tycker att han är så söt. Sixten är mest skeptisk, precis som jag!! Det är nog för att gubben inte har så mkt tänder så man hör inte vad han säger, haha!!

Näe nu ringde Himself och bad mig ta ut Blixten innan jag ska till jobbet så att han kan springa. Inte för att jag fattar varför han inte ska kunna ta ut honom efter, som vanligt. Men men. Min hund=Mitt nöje!

Gick längs kanalen idag i sol. Underbart!!!! Nej nu ska jag sätta fart, puss o kläm!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0