Pizzatime

Ska bli så smarrigt... har varit ute och gått i 55 min med lilleman idag medans Himself sprang 1 mil. Nu är de och hämtar pizza, i cant wait! Idag har himselt oxå för hand klorinat våra dunkuddar (sängen). Nu är de kritvita igen och luktar gott, ska bli skönt att lägga huvudet på de ikväll. Han har dammsugit och strykit oxå. Hmm vad har jag gjort..... Ööööööö.....Eeeeeeh...Nåt måste jag väl ha gjort...eller??? NÄ, INTE ETT NÅGE!!!! Eller jo, jag ringde ju och beställde den där pizzan iaf... han brukar säga det att om jag ringer och beställer så betalar han gärna!!

Imorrn jobbar jag själv i repan 15-23 med 47 (maxantal) incheck. I Frankrike pratar de inte bara INTE engelska utan de ska alltid betala med check oxå... ni hotellmänniskor kan ju tänka er vilken tid ett incheck tar när checken ska fyllas i och stämplas och man ska skriva körkortsnummer på baksidan oxå. Själv använder jag inte mitt checkhäfte... är ju som att släpa runt en bibel eller nåt i handväskan... man kan ju få ont i axlarna för mindre!! 

BTW...måste berätta. Härom dagen var det en karl som kom och bad mig om ursäkt för bajset i toaletten som han inte kunnat ta bort efter sig då det inte fanns nån toaborste på rummet. Jag höll på att skratta ihjäl mig för han såg verkligen skamsen ut.HAN FÅR EN STJÄRNA I HIMLEN av mig!!!  

Nä, nu ska jag ta och duka och förbereda med en film. Min tur att ta kvällprommisen ikväll...ser väl sådär fram emot den, DET ÖSREGNAR!

Have a nice evening gott folk!

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahhahaahhahhah. tänk om min russin kunde be om ursekt för allt jag tar rätt på efter dom...Men inte då!!!!!!Kramen

2009-02-09 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0