Regn

Det regnar precis hur mkt som helst. Var ute med lilleman i 25 min och vi såg ut som dränkta katter efteråt. Jag hade mitt superba regnställ och gummistövlar på mig, allt det står numer och rinner av i badkaret! Lilleman ligger i sin fåtölj nerbäddad i en filt och huttrar haha.

Själv sitter och jag och motiverar mig inför kvällens arbetspass. Bara det att ta sig till bussen nu känns ju sådär... i uniform... hua. Kommer ha ett par timmar med fullt upp, telefon och incheck..men när det är klart så är det bara att vänta ut tiden innan man kan bomma igen stället och åka hem. Fördelen om det är fullt är att jag slipper ladda inchekningsmaskinen utanför dörren...det är en höjdare när det regnar och är kallt.....NOT!!!

Har kollat på en grym miniserie i 2 delar i helgen. Fransk-kanadensisk produktion. Broadcastad här i oktober, visas i USA i februari. XIII (13)- The conspiracy heter den. GRYMT GRYMT GRYMT BRA!!!

Nähepp... nu ska jag börja göra mig i ordning och förbereda matlåda och sånt....

Have a nice day everyhopa!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan håller med X111 är grymt bra. Hoppas ni har torkat nu du och doggen. Här håller vi på och fryser ihjäl+att jag kan ta grillerna till jobbet.SUCK. Pöss

2009-02-09 @ 17:22:39
Postat av: Anonym

Det var bland det bästa vi sett...grym produktion! Nu funderar vi mest om det kommer en uppföljare....

Torkade väl lagom tills det var dags att gå ut igen... Det är inte kallt iaf... men det blåser riktig storm så lilleman vågar inte gå ut! Är inte avis på er... men du...om du tar sparken till jobbet då kan väl dina russin köra dig mellan jobben?! Kräm

2009-02-09 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0