Snart semester!

Jobbar 16-21 ikväll, 7-12+17-21 på söndag och sen har jag semester i 1 vecka!! Skööööönt! Däremot blir ju semester här, hemma, med lite utflykter bara. Hade ju kanske hellre haft en solsemester. Men semster som semester eller hur!! Himselfs föräldrar och bror med sambo kommer på besök, för tredje gången faktiskt. BRA JOBBAT!!!

Har haft det riktigt kul på jobbet de senaste dagarna. Roliga gäster och massa  komplimanger haha. Det är toppen att vara blond svenska i Rennes :)

Ikväll har vi 15-20 rum bokade och nästan alla känner varandra. Det är nåt sportarrangemang för barn i trakten så det var väl sisådär 15 ungar som skulle trilla in med föräldrar, Party Party Party med andra ord :)

I morgon är jag ledig, Himself ska kliva upp vid 6 snåret för att åka iväg och spela golf. Sen ska vi storhandla inför besöket, hunden ska badas och klippas ordentligt och slutligen ska jag äntligen köpa nya springskor så jag kommer igång ordentligt. Det blir ett par Nike Air Pegasus Ipod skor med dosa till. Dosan i skon som är synkad till Ipoden mäter distans, tid och kalorier och dessa förs över till datan varje gång man laddar eller synkar ipoden i den. Perfekt!!! Sen är det ju Melodifestival imorrn oxå, det ska ses, och i samma veva går mina 2 Tradera auktioner ut så det blir spännande!

Näe, nu ska jag kolla på Efterlyst och styrketräna. Ska dessutom plocka fram min barnsliga sida (ha, som om det behövs), så jag är redo att härja med alla ungar ikväll!!!

Have a nice weekend folks!!


Kommentarer
Postat av: Nina

Haahahaahh du är inte klok.ha det gott Kramen

2009-02-20 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0