STORM

Var precis på väg ut med doglas på kvällspromenad när det dånar i hela lägenheten. Höll på att skita på mig, "PAW RICKTIT". Jordens storm ut, regnet står som spön i backen, balkongmöblerna har blåst över hela balkongen och samlats i en hög i bortre sidan. Soptunnor (svenska villatunnor) ligger över hela gatan. Torsdag är soptömningsdag så de har stått på gatan i väntan. Annars står de i soprummet. Nu vet jag faktiskt inte om jag verkligen vågar gå ut med hunden. Ok...han väger typ 8kg så han lär väl inte lyfta men hur skönt kan det vara? Tänk om man får flygande föremål på sig. Typ en nordafrikan eller åtminstone en "jagfiserpådebakommigirulltrappangubbe", vore ju inte så kul.

Nu måste jag gå. Om jag aldrig mer kommer tillbaka så ska ni veta att jag dog lycklig. Jag har alltid velat kunna flyga!

"Im like a bird"


Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHAHAHA Ja Akexx jag hoppas du kommeer tillbaka och inte har fått nått op dig. Kram

2009-02-06 @ 06:27:12
Postat av: Alexx

Den där du Nina vann dagens dyslexipris!! Du får välja mellan en blå och en blå tklkrratsktor!

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA PUSS!!

2009-02-06 @ 13:38:23
URL: http://alexxlife.blogg.se/
Postat av: Nina

Hihihihi. Då tar jag en blå tklkrratsktor. men jag satt i mörkret såg inte knapparna ordenligt. Skrev på måfå. Kramen

2009-02-06 @ 16:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0