Tränat

Tack kära syster Petra för alla stretch tips till mina arma axlar!! Nu har jag varit duktig och gjort massa axel, arm och rygg övningar med hantlar och gummiband och stretchat dessutom. Utfall oxå avklarat. Får vara försiktig med det, räcker med den J Lo but jag redan har, vill ju inte ha en dubbel liksom!! Känns redan bättre... bara man kommer igång så!

Nu ser det ut som vi kommer få sol och 5-10+ dagligen en vecka framöver så utöver långa hundpromenader så ska jag se till att komma ut och springa oxå!! Måste ju njuta av de krokusar och påskliljor vi har som pryder alla gräspartier!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta nån form av middag innan det är dags att fara till jobbet. 19-23 ikväll, förhoppningsvis 19-22. Känns lite drygt att åka till ett jobb för 4 timmar... men ännu drygare blir det fredag och söndag då jag jobbar 9-13 och 7-12 för att åka hem och sedan åka tillbaka till 18-22 respektive 17-22.  Men så lever de här! Får man dessutom vara ledig 2 dagar på raken nångång så är det lyx, tänk på det ni alla slappa svenskar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0