Trött....

....på semestern, vill tillbaka till jobbet!! Går upp tidigare nu än vanligt och dagarna är längre, hopplöst. För att inte tala om all frisk luft man får i sig. GUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Idag har vi varit vid Mont St Michel. Det såg precis ut som förra gången vi var där :) Och det var precis lika invaderat av busslaster japaner som förra gången :)

Sol, blå himmel och 11+= UNDERBART! Besökarna ser inte fram emot att åka hem till -10 i Dalarna....

Imorrn bär det av till La Rochelle över natten....

Over and out

Frieda: BS (tror jag) hotels är nån typ av bokningskontor för hotell världen över. Typ som det Best Western kontor jag jobbade på i Dublin. Nån typ av förmånliga priser men inte en hotellkedja. Antar att det är frivillig anslutning. De sökte amv personal/praktikant/arbetspraktik etc. Alltså vill de ha gratisarbetare. Tänkte om det va nåt du kände till i stan. PÖSS


Kommentarer
Postat av: Martina

BC Hotels känner jag igen.

Gäster som har BC kort bor betydligt billigare..

Kul att läsa termer som jag känner igen:)

Hua hur kan du längta tillbaka till jobb:) Jag längtar ihjäl mig till semester!!!

2009-03-01 @ 08:05:33
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0