UTMANING!

Jag har blivit utmanad av Linda

REGLER
1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Så här kommer då 7 sanningar
1.
  Jag är löjligt lat och jag hatar det. Men ju mer jag vill göra nåt som sluta äta godis eller träna mer, desto mer försöker jag slippa. =Dålig karaktär!
2.  Jag är grym på att fisa :)
3.  Jag är fjantig med mina händer. Kan knappt titta på ett dörrhandtag utan att vilja tvätta händerna. Tar inte i offentliga handtag som till parkeringshus eller dörrar till köpcenter med händerna. Försöker öppna med armen istället, haha.
4.  Jag inser mer och mer för varje dag att jag håller på att bli väldigt lik mina föräldrar, ju äldre jag blir. Precis som man alltid sagt att man aldrig ska bli.
5. Jag är kanske för ärlig emellanåt.
6. Jag har extrem åldersnoja. Känner mig gammal vid snart 29. Jag vill vara 25 hela livet.
7. Vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir stor!

Jag utmanar:
Martina
Jossan
Frieda
Rebecca
Sanna
Sara
Nettan

Sådär ja, det gick ju bra tillslut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0