Vårkänslor

Underbar dag med underbar sol och underbar blå himmel och underbara påsliljor. Jag har nog alldeles underbara vårkänslor tror jag!!

Fick schemat för de kommande två vekorna idag. Inte ens det tog kål på mitt glada jag. 43 timmar per vecka, jobb 5 kvällar av 7 + 1 heldag + 2 dagar med jobb morgon och kväll. Fritid, VAD ÄR DET? Pengar, WHAT I'LL GET IN MY POCKET!! (43 timmar är ju inget för en vanlig heltidsarbetare, jag vet, jag brukade i sverige jobba snarare 60 timmar i veckan. Men under åren här har jag trots allt njutit av deltid=20 timmars arbetsvecka så för mig blir det mycket)

Passerade Yves Rocher på vägen hem. Hade massa gratis prylar att hämta ut där så jag passade på att köpa knallrosa nagellack och läppstift till photoshooten på fredag, ska bli såååå kul att leka!!!

Drömde en weird dröm häromnatten igen. Jag var i ett kontorskomplex som var rena (fångarna på) fortet. Tyvärr så payade jag inte allt för stor attention till drömmen i sig för allt jag kunde tänka på i drömmen var fikarummet som fanns på fortet och extremt stora choklad och kokosbollar. Kan det vara veckan med stort V kanske? JAJJEMEN! Så för att råda bot på mitt chokladsug igår så åt jag 5 minipannkakor med NUTELLA!!! SMAAAAAAAASKENS! Men så blev det ju en 2 timmars promenad oxå så ångesten hann inte ens komma innan den var som bortblåst!! Idag blir det hemmaträning med gummiband och magmaskin och hela kitet!

Nu ska jag gå och ta en nap med lilleman och drömma en skön dröm. Har precis tittat  på S6 E16 i One Tree Hill, I LOVE! Blir en sån drömmare av det.... Oxå levde jag lycklig i alla mina dagar......

Over and out

Kommentarer
Postat av: Therese

Påsliljor det är nåt nytt för mig... ser de ut som påsar eller är det påsar med liljor i ;-D

Krams

2009-02-03 @ 22:28:46
Postat av: Alexx

Haha, det är påsar i backen med påskliljor på... Har ni inte såna i Sverige?? Då kanske ni inte har vekor heller då?? HAHA Kramen

2009-02-04 @ 14:41:04
URL: http://www,alexxlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0