Back in town

Sådär ja, då var vi tillbaka i stan igen då. Planen var väl egentligen att vila och ta det lugnt men jag kom tillbaka mer trött än nånsin.... vad kan det bero på?? JO The Man Upstairs ordnade regn och storm till minisemestern! Var jag inte tom i bollen redan innan så blev jag det nu om inte annat. Ännu än ursäkt... "Jag är inte bara blond, jag är tom-bolla oxå"!!!!

Hur som haver så hade vi det bra. Brest är ju som nämnt i tidigare inlägg en betongstad sedan hela staden bombats sönder under världskrigen. Den ligger jättefint till vid havet och hela staden går upp och ner som en berg-och-dalbana men den ser riktigt "skabbig" ut med alla dessa betonghus. Vissa har de målat i ljus-blått, -grönt, -rosa och -gult så det såg snarast ryskt ut. De allra flesta byggnader som ursprungligen var vita är numera mest skitiga, synd! Stan var alltså snabbt avklarad. Vi tog en tur längst kustremsan och tittade på fyr, hav och militärbaser. Sixten fick en kompis att busa med så han var oxå nöjd. Igår hann vi med en 9-hålare oxå som gick väldigt bra med tanke på att jag inte spelat sen i somras. Igårkväll åt vi fantastisk god mat på en tex mex restaurang, så illa som vi mådde efteråt så är det svårt att ge annat är toppenbetyg, verkligen. Jag ska inte äta på 1 vecka nu!!!!!!!!!!! Vi hade som omväxling vädergudarna på vår sida. För det mesta var det uppehåll när vi befann oss utomhus. Frånsett morgonens hundpromenad där jag kom tillbaka till hotellet barfota, JAG HAR VADAT!! Han som drev golfbanan igår frågade oss om vi kunde simma innan vi gick ut, jag förstod varför 20 minuter senare när jag landade i en bunker. Det var över en halvmeter djupt om jag så säger......

Näe, nog seriöst. Travel biten avklarad. Nästa inlägg blir roligare. Bifogar lite bilder från minisemestern! Må gott!!

Ps: Försökte ta oss genom snåren fram till ovan nämnda fyr. Tyvärr låg den på en militärbas så vi kom inte in. Hur som helst passerade vi en hel del äckelhörn i snåren. Folk åker uppenbarligen upp dit i ett syfte. FÖR ATT HA SEX. Ta alla kondomer i världen ni kan tänka er på ett och samma ställe. Lägg även på avlagda kläder osv..... buerk!!! Ds


Kommentarer
Postat av: Frieda

Stilla min nyfikenhet, hade ni också sex i ett äckelhörn? Och försökte Sixten sätta på sin kompis?

Puss!!!!

2009-01-25 @ 17:14:12
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Frieda

Fan va smal du é, by the way!

2009-01-25 @ 17:15:40
URL: http://gaaaalet.blogg.se/
Postat av: Alexx

Älsklingen min, det är uppenbart att du inte använder dina glasögon tillräckligt!!!!

Svar på din fråga; NEJ. Vi hade inte sex i ett av äckelhörnen, trots många så fanns det ingen kondom som passa :) BLÄÄÄÄÄ Nåväl de ska ha cred för att de skyddar sig, sen kan man ju fråga sig hur de bär sig åt i små trånga kvistiga utrymmen, 3 miljoner kådisar och gamla underkläder på marken och lera. Impressive stuff!!

2009-01-26 @ 11:19:52
URL: http://alexxlife.blogg.se/
Postat av: Alexx

Suck jag glömde, SVAR JA, klart Sixten försökte sätta på sin kompis :) Han var lite större som du ser och när han i sin tur försökte spänna på Sixten(s) huvud, då blev det ett jäkla liv på lilleman! PÖSS

2009-01-26 @ 11:20:53
URL: http://alexxlife.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAH....

2009-01-27 @ 11:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0