Dags att få arslet ur vagnen!

Jahapp....söndag igen och hur ser träningsstatistiken ut för den snart avslutade veckan då????  Jo, den rosa elefanten har inte tränat nåt överhuvudtaget!!!!!!!!!! Ju mer jag vill träna desto mindre träning blir det. Allt sitter i hjärnan, suck. Men nu så, nu ska det bli av. Så snart Abu Dhabi golfen är slut på tv så ska vi dra iväg. Idag får det bli en 6km runda. Vi har 10.8+ och sol bakom en disig himmel. Kan nog blir agréable som de säger på franska. Jag återkommer om det.

I övrigt hade jag återigen en sjuk dröm inatt, jag drömmer otroligt konstiga drömmar och jag kommer oftast ihåg allt oxå. Inatt var det dags att flyga igen. Från nån del av frankrike till en annan=Nantes skulle jag flyga. Kom inte på första planet utan fick ta ett till Mayhem, var nu det ligger, inte i Frankrike iaf. Kom på ett plan som såg ut som en buss, man passerade piloten som i detta fall var kvinna, när man klev på. Och det fanns ett liknande långt "baksäte" som på en buss oxå. Detta var taget av en tjej i min ålder, som utöver sin packning hade valt att ta med sig 70 x 1kg strösockerpaket på planet...HELT NORMALT!  Pga av dennes socker så var planet för tungt lastat för att kunna lyfta så vi taxade runt på alla närliggande vägar i försök att få upp fart, men utan att lyckas. Att tilläggas är då att planet blivit fullt och jag hade i mitt knä, min förstånshandikappade syster på 120kg!! SKÖNT!!  Piloten bad slutligen sockertjejen att kasta ut ett paket socker genom fönstret för att underlätta starten, notera att 1kg socker skulle räcka!! I sätena bakom mig hade jag btw ett gäng transvestiter, blonda med enorma bröst. Jag kommer ihåg att jag hade en fundering på om inte deras bröst vägde mer än 1kg socker, hade ju varit lämpligare att kasta ut de genom fönstret!!!
Hur som helst så lessnade jag på detta taxande och insåg att vi nog till slut skulle krasha iaf om vi mot alla odds kom upp i luften. Så jag gick till piloten och pratade allvar med henne= JAG VILL AV, SLÄPP AV MIG NU!! Sagt och gjort, av kom jag och befann mig då i skogarna runt Östuna och Lagga utanför Knivtsa Uppsala. HELT NORMALT DET OXÅ!
Jag hade tur, ekonomichefen på Nova Park Conference, herr oink oink Ax hade uppenbarligen vägarna förbi och erbjöd mig skjuts in till Uppsala dit jag skulle till mina föräldrar. Tjejen med många järn i elden. Historien är inte slut där. Innan jag kom iväg med honom så var jag vid ett tågspår, det fanns visst ett mellan Östuna-Uppsala. Här stod då hundra människor och väntade på Lännakatten som skulle passera med svenska fotbollslandslaget som hade en open air show på den. KANSKE DET MEST NORMALA!! Här tog drömmen slut, jag vaknade av att min hund satt och psykstirrade på mig. Han brukar göra så när han vill att man ska vakna!! Mission succeed och dröm slut!!

Nu tjatar Himself på mig att jag ska byta om så vi kan komma iväg och springa...suck, ingen chans att komma undan!

Ill be back!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åååååhhhhh va roligt! Kul att du gör som jag säger åt dig!! Hihi...jag visste att du skulle göra dig som bloggare! Jag höll på att skratta magmusklerna ur led när jag läste din sjuka dröm! Ser fram emot mycke kul läsning! Pusssssss

2009-01-18 @ 15:31:20
Postat av: Frieda

Du är psykskadad på riktigt! Vad får du allt ifrån?

Ola Rapace är en riktig sexbomb! Puss!

2009-01-18 @ 19:30:41
Postat av: Josephine

HA HA HA! Galet att du kommer ihåg drömmen så tydligt, de gör aldrig jag! Puss

2009-01-19 @ 19:38:29
URL: http://jossenin.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0