Grattis SIXTEN på 3-års dagen!!

Sixtens bästa kompis Danielle 4 år har skickat paket till honom som han har öppnat nu på eftermiddagen! Han blev SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad så TACK SNÄLLA säger han! Och tack Nina för gratulationen!
Utöver 2 jättefina teckningar som Danielle ritat och ett grattiskort så fick han han ett halsbandssmycke, marsipangrisar (som jag inte ALLS har smakat på (med honom såklart)), Rodeo snurror och kyckling och levergodis!

Sen har han även fått 2 hamstrar av "mormor och morfar" som han tycker hemskt mycket om att leka med. Sen att det egentligen är kattleksaker spelar ingen roll, han har tom alldeles själv dragit i snöret idag så de åker själva!!! Han är en riktigt bright kille! Får se hur länge hamster nr 2 håller. Hamster nr är numera motsatsen till lindrigt handikappad. Han har inga ögon eller nos kvar och snöret är bortdraget och han har hål i baken hamstern. Han kan så bra vovven, lika rädd om sina saker som jag var när jag var liten :)

För övrigt har jag lovat jobbet här att stanna kvar till sista maj. 3 av 5 anställda ska under februari och hela april och maj ta ut resterande semester från 2008 så jag ska ersätta de 3's pass i reception! 2 veckor i feb kör jag både städ och reception för att täcka upp, då blir det många timmar och långa dagar=pengar! Sista veckan i februari har jag semester då 4 personer från Anders familj kommer och hälsar på. Då blir det fullt ös på flera sätt :)

Måste ju säga att det går strålande bra med fettodagen. Slutade tidigare idag så Himself hämtade mig på sin lunch så åt vi en Quick lunch tillsammans på endast 1300kcal (som Mc Do). Detta för min del innebär ju att dagens kalorier på långa vägar är intagna så why stop here?!! VARFÖR VARFÖR VARFÖR, ska snabbmat var så förbenat fett och sött? Det är faktiskt inte ens gott i min mening, bara väldigt smidigt när man har ont om tid. BLÄ!

                      
Presenterna                    Hittat marsipangrisarna           Menande blick :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Marsipangrisarna var faktiskt till dig :-D från moster, haha, men du kan gott bjussa doglas på lite!

Krams

2009-01-27 @ 22:54:39
Postat av: Nina

Hahahahaha han är för söööööt. Han får skinka när han kommer hem. KRAM

2009-01-28 @ 14:36:33
Postat av: Alexx

Hälsa och tacka för masipangrisarna, de var grymt goda! Sixten fick faktiskt bara smaka en liten chokladfri del av varje huvud ;) Marsipan är väl mandel och det är ju en nöt och alltså inte bra i stora mängder för en hund så jag anade att de kanske var till mig, och ev Himself, men han fick i vanlig ordning INTE smaka!! Supertack iaf! Levergodisarna var perfekta som bajsgodis, den burken vi hade med andra levergodisar var precis slut!!! Du kan så bra kusin!! Kramen

2009-01-28 @ 15:18:52
Postat av: Anonym

Hmm kom ju på att jag kanske blandar ihop marsipan och mandelmassa men sak samma, socker är det ju iaf och det är inte heller bra :) Kanske inte för mig heller men det var hemskt gott :)!!

2009-01-28 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0