Ledig!

Ledig dag, skönt skönt skönt. Ska ner på stan en sväng och jaga födelsedagspresent till kära kusins 30 års dag!!! Sen står det en joggingtur på att göra listan oxå, vet inte hur jag ska lyckas undvika den. För nån som verkligen vill komma i form så är motivationen i botten måste jag säga. Eller.. jag vill ju verkligen och det är sååå skönt efter ett träningspass. Men det är det där att verkligen byta om och ge sig ut. Skulle behöva nån som tvingar ut mig när Himself inte är hemma och gör det. Likväl som jag gärna skulle ha nån längs slingan som baddade den svettiga pannan, gav mig vatten och nåt som snöt mig emellanåt. I det fallet är jag avundsjuk på karlarna som helt utan vidare blåser ur näsan whenever werever längs vägen och sen bara torkar av sig på kläderna. BUERK!

Så här ser vädret ut hos oss idag;

Today

Jan 19
Details
SprinklesSprinkles

Hi: 10° Lo: 1°

Day: Drizzle. High 9C, humidity 70%. Winds WSW at 25 to 30 mph. Air Quality: NA, UV Index: 0

80%

Night: Cloudy skies. Low 1C. Winds SW at 15 to 20 mph.

55%

Prognosen lovar regn dagligen i ungefär 1v framåt.... jag hoppas ju såklart att det regnar ordentligt just varenda gång jag ska ut och springa men vi får väl se! Att hitta på ursäkter för att undvika löpning likväl som playan i sommar känns enklare än att ta sig i kragen. Btw så har inte jag någo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0