Löpning avklarad!

Sådär ja, hon kan ju! 6km kuperad terräng avklarad på 31.30, alltså en kilometertid på 5.15, helt ok för en slapphög som Myself, jag är nöjd, skiten är gjord!! Vid 2 km bad jag Gud om att få snubbla och bryta ett ben, eller iaf stuka foten åtminstone, skäl nog att avbryta rundan, men jag antar att han hade viktigare saker för sig!

Nu säger Himself att vi ska åka till Rangen och slå några hinkar. HUA, jag som inte golfat sen i somras, hur ska det gå? Bra träning är det iaf, och bra för axlarna är det ju oxå, or not. Hunden ska vi ta en långprommis med oxå, det blir skönt. Maximal träningsdag, perfekt när det finns en fet halv potatisgratäng kvar att äta till middag, YUMMIE!!!!!

See you later alligator!!

Här i den fina parken är det vi springer. Det finns flertalet sjöar och mycket grönt. Vill man så finns det uppställt cementgrillar för BBQ med! Uppmätt 3km och 5km.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken duktig tjej!!! Springa är inte min grej, jag har gått 1 ½ timme idag istället :-)

Kram

2009-01-18 @ 18:52:21
Postat av: Linda Ahlgren

Fick inte med namnet...

2009-01-18 @ 18:53:30
URL: http://ahlgrenster.wordpress.com
Postat av: Frieda

Jag har aldrig sagt att jag inte är psykskadad, I am. Det är därför vi älskar varandra! Puss

2009-01-18 @ 19:40:38
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0