Slapphög!

Hemma från jobbet och klar med alla amerikanska tv serier och svensk webbtv som måste klaras av varje dag innan man blir människa igen :) 2 st av alla program de visar på de ca 300 kanalerna vi har på den riktiga tv'n, går att se på engelska och det är CSI och Gray's Anatomy! Inte fy skam, men vaddå, kan ju inte sjunga Singstar resten av timmarna på dygnet, grannarna skulle gå mental!!!  TACK SVT och TV3 bla som har det mesta på webb-tv. Allt RIS i världen till snåla TV4 som inte vill att en som betalat tv licens hela livet ska få tillgång till deras kanal under 3 år utomlands. FY PÅ ER!

För övrigt har dagen varit mkt bättre än den såg ut att bli. Bortsett från en dam utan tunga som ringde för att boka ett rum på hotellet som jag knappt begrep ett ord av och från en illaluktande gubbe på metron hem som psykade mig så fort jag vred huvudet åt höger, så har allt gått min väg! Solen skiner och det är för närvarande 8.5 grader varmt.. Det har bara regnat när jag varit inomhus idag, precis vad man önskar sig när man har träningsvila!

Slapphög som jag är så ska jag ta min slapphög till hund och vila lite.... look at the picture and there is no need to say more!!!!

(Himself (sambon alltså) satt och jobbade hemma en dag när jag jobbade borta :) och hunden ville ju supporta husse så han fick ligga i sin bädd på matrumsbordet. Det var  bara det att husse glömde tala om för Sixten att man är vaken  när man supportar, i normala fall vill säga) 



Kommentarer
Postat av: Nina

han der ut att må hemskt bra. kramen

2009-01-24 @ 08:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0