BLÄÄÄ

VAD jag är less på att vara sjuk! Mamma sa att jag hostade så inatt så att hon hade gått upp och kokat mjölk till mig, om hon hade orkat. HAHA, fan va schysst morsan, tack för "nästan" mjölken då. Tanken som räknas säger hon och flinar. Asså varför ska man krascha hemma hos morsan om man INTE blir ompysslad?? **TÄNKVÄRT** Nu höjer "kärringen" ljudet på tvn oxå för att överrösta mina hostattacker, va faan, ska jag bli döv oxå på kuppen??

Har jobbat hos syrran idag, eller tjaaa, var där 8 timmar och jobbade kanske 4. BRA DÄR, som en vanlig dag på jobbet :) Har mått skapligt ändå, trodde jag var på bättringsvägen men nu jäklar blir jag straffad för det. Jag HATAR att vara sjuk!

Himself åkte till Dalarna igår och kommer hem på söndag. I helgen blir tapetseringen klar och på måndag är det dags för golven. Ja Miccis, det är huset vi bodde i innan vi flyttade till Frankrike.

Nu vill jag ha en stor kopp thé och en sisådär 2kg Karamellkungen. Får väl ta en dubbel treo och tugga på lite crunch müsli. YAMMIE

By the way, kollade olja och sånt i bilen idag, snustorrt all over. Sen har jag pyspunka på ett däck oxå. Strålande tider!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

HAhahahahhahah.. vet du gumman du kanske har svininfluensan,samma symtom,hihihih. nej nu ska vi hoppas på att du blir bättre. Tur att det kom nu och inte när du börja på det nya jobbet. Kom till mig så får du kaffe och baileys,garanterat att du blir bättre. Kramen gumman

2009-07-31 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0