Piggelin

Sov max 2 timmar inatt. Har blivit sån nattuggla under semestern (tack Frieda och Kim) och igår var jag så taggad inför introt i Stockholm idag och det gjorde ju inte saken bättre. Hade dessutom massa ungdomar rännandes utan för fönstret, skrikandes under nattens gång. De körde moppe som en dåre utanför mitt sovumsfönster oxå så, not easy. Pluggade på företagshistoria på intranätet igår kväll innan läggdags och namn på folk, VD, grundare, hotellchefer etc. Antal rum, e, d, h, s, lokaler gr rum per hotell, byggnadsår och you name it! Underbart att komma till en intro väl förberedd! Gick jättebra och tjejen jag satt med var jätterar och duktig på att lära ut. Så nu har jag snart 5 hotellsystem i bagaget. Spännande!! Vill börja jobba nu!! Bilresan på 1.5 timme fram och tillbaka var mindre kul för nån med taskigt tålamod haha. Men jag njöt en hel del, det är så vackert med vatten och båtar och röda hus. Det är sverige för mig!

Åkte och hämtade Sixten hos syrran efter jobbet. Tack snälla Nina, Håkke och Rebb för hjälpen idag och imorrn! Guld värt! Sixten var helt slut. Han har lekt och tulat och åkt buss idag. För att inte tala om sovit och ätit godis, bortskämda jycke :) Så ikväll tog vi en långprommis med söta Sanna. Kul att ventilera och tjabba lite skit och Sixten sprang på som bara den, duktig kille efter en sån dag, vi blev ändå ute i 1.5 timme. Nu sover han som en gris och kommer INTE vilja gå ut mer ikväll :) Imorrn ska vi upp strax efter 5 igen och Sixten ska va hos syrran när jag åker och jobbar hos svågern. Sen imorrnkväll ska vi hämta Himself vid flyget och på torsdag blir det sovmorgon!! Nu kollar jag på de RIKTIGA hemma fruarna i New York, sjukt kul, samtidigt som jag nöter med gummibandet och situps. Försöker få in den spända magen sen pizza helgen, never again säger jag bara!!

Näe, du ska jag sätta fart så jag får lite sömn sen!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0