Städdag

Jag blev hemma igår kväll. Skönt att sitta framför tvn med mamma och pappa. Pappa åkte iväg och hämtade pizza, gött! I morse tog vi sovmorgon och trynade till 10. JÄTTESKÖNT!

Har rensat ur min resväska och flyttat upp på matsalsbordet med garderoben haha. Så är det att sova luftmadrass hos mor och far :) Tråkigt för de att vara hemma och inte i husvagnen, jäkla skitväder! Nu hittar jag iaf bland mina miljarder saker och kläder, det är skönt.

Ska städa här hemma en sväng sen oxå tänkte jag. Men först ska jag smälta maten och sen åka ut till Jälla och springa 6km, ska bli sååå skönt. Ska styrketräna innan, medans jag smälter maten. Måndag till söndag har det blivit 5 träningsdagar av 7, jag är tillfreds med livet igen :)

Älskar att vara hemma och ha ett eget socialt liv igen!!! Fick uppleva igår att Årsta i Uppsala erbjuder lika mycket muckon som Årsta i Stockholm. Det kom en full gubbe från lokakrogen igår kväll och cyklade förbi mig och Sixten. Han cyklade så sakta som man nånsin kan cykla och det var väl en bedrift i sig, men han var nog inte kapabel att cykla snabbare. Dessutom rökte han cigarr samtidigt. Sixten skällde efter honom när han cyklade förbi oss och då han vände sig om för att kolla så cyklade han in i ett buskage. Hade han cyklat snabbare så hade han nog kommit ut på andra sidan, men så var inte fallet den här gången. Haha. Mr BushMan. Det var kul! Humor i vardagen, det gillar jag!

PUUUUUUUSS


Kommentarer
Postat av: Frieda

Hahahaha! Du skulle ha fällt honom på cykeln! hahahaha

2009-07-14 @ 00:38:03
URL: http://gaaaalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0